петък, 23 декември 2016 г.

Нов прекрасен живот за всеки!

Господи, нищо не се сравнява и не може са се сравни с Теб! Само при теб има чиста любов и истински мир! Чуйте вие хора, няма подобен на Него! Само при Него има добро. 
Всичко, което е от света, не е от Отец. Всичко, което е в света идва от Дявола, лъжа, кражба и убийства, това е единствената цел на Сатана! Да те обърка, излъже, заблуди, за да те ограби, окраде, да отнеме радостта и мирът ти, но Господ е по-силен! В крайна сметка Дявола иска да те убие! Капана на славата, богатствата и властта е много опасен а мнозина живеят в тях. Получават момента слава и греховни удоволствия а след това скъпоценните им души, за които Исус умря на кръста за тях с широко отворени ръце, отиват в Ада приготвен за Сатана и неговите ангели. Боже опази ни! 
Скъпи приятели, това не трябва да е така. Казвам ви, опитал съм много неща в този свят, които дори не могат да се доближат до чудесния живот който сега живея приел Исус за Господ и Спасител! Повярвайте ми, нагледал съм се на жалкото съществуване за удоволствията, които този свят предлага и ви казвам, че точно сега, в този момент и в този живот има нещо мнооого добро за теб! Бог е приготвил прекрасен живот за теб! Не дей да бягаш от Единствения Бог, Който даде живота Си на кръста за теб и са всеки човек. Моля те, помири се с Него чрез Господ Исус Христос, защото Той ти казва: "Всеки който дойде при Мен няма да го изпъдя. Всеки който дойде ще намери милост и благословение за душата си, сега в този живот а и във вечният живот! Елате всички наранени, съкрушени, объркани, отрудени, обременени и болни, и Аз ще ви дам мир и ще изцеля живота ви, сърцата ви, душите ви и телата ви, защото Аз умрях и възкръснах за вас на кръста!"
Това скъпи приятелю ти казва Господ Исус. Всички тези думи, Той вече ги е записал в Неговата Библия, аз просто искам да ти ги припомня, защото няма нищо по-ценно от живота. Бог е автора на живота и желае да се върнеш при Него чрез посредника и Господа, Исус Христос. Върни се днес при Него в името на Господ Исус и получи новият живот на мир, радост, любов и свобода от всяко злото! 
Чуй ме, няма наркотик който може да се сравни с чувствата и блаженството които Господ ми е дал от както съм го последвал. Няма удоволствия, които могат да се сравнят с Неговото присъствие! Няма слава по-голяма от Неговата, която всъщност Той иска да ти подари, за да не живееш като певците, актьорите, музиканти и всички които искат да са известни. Тази слава която Той иска да ти подари е славата на Царят и Господарят на цялото творение. Има ли нещо по-голямо от Бог? Не. Тогава си представи каква слава иска да ти даде! 
Този живот е временен приятелю, от нас зависи за какво и как ще го изживеем. Дали ще бъде едно съществуване пропито с грехове и насилие венчано със смърт и вечна погибел или ще бъде живот на любов и помощ към другите, овенчан с вечна слава и чест в Царството на Бога и Неговият Син, Исус Христос, от теб зависи. 
Ти, който и да си те благославям в името на Господ Исус. Желая ти мир, радост и любов не виждана и непозната за този свят, мир, радост и любов които са от Господ и принадлежат на бъдещият Божи свят. Амин. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар